Kurs

Det går bra med valpkursen. En av mina kompisar där skäller hela tiden, så ibland är det lite svårt att höra vad ledaren säger. men jag gör så gott jag kan tillsammans med matte Julia. Vi har fått några övningar att köra med i helgen. T.ex. inkallning med och utan koppel.
Vi har också fått träna hur man kommer tillrätta med bra sociala beteenden. Mina mattar och husse ska leka att de är min mamma (Soya). De ska nypa mig i nackskinnet och säga åt på skarpen. Oftast behövs inte mer än en gång.
Det människorna gör fel är oftast att de är för veliga.

I helgen ska vi bara vara lediga, träna och mysa.

Hoppas allt är bra med er alla som läser på min sida ibland.

Kommentarer
Postat av: Belle

Hej igen brorsan!

Nu har jag återigen varit till veterinären och fått ok från dem att jag är frisk! Vi ska visst fortsätta med örontvätt men inte lika ofta och jag slipper antibiotikan! Underbart!

Den där veterinären är nog snäll innerst inne men jag gillar henne inte särskilt mycket! Hon ska ju alltid göra massa saker som jag inte har lust att ställa upp på!

Vi ska oxå mysa i helgen och ta långpromenader! Om du har lust att leka ´kan ni väl höra av er så tar vi en promenad och kommer en sväng!



Kram syrran!

2009-04-09 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0