Tillbaka

Nu har jag varit borta ett bra tag från den här sidan.
Det har verkligen varit fullt upp.

Matte Lena har arbetat så in i vassen...............så den tid som är över njuter vi av skogspromenader.
Nu har ju snön försvunnit och våra fina promenadstigar på Anderstorp har tinat fram. Det är härligt att gå i skogen. Även om jag gärna dyker ner i en snöhög eller en gyttrig vattenpöl om jag hittar någon. Jag bara längtar till det blir mer sommar och vi kan fara och bada på riktigt.

Fortfarande gillar jag att äta det som tinar fram och även gammalt hundbajs. Dessutom har jag börjat tugga på det som finns inne i huset. En hallmatta, lillmatte Julias tröja, ett par gympadojor, hundhalsbandet m.m. De säger att jag nog kommit in i tonåren. Kan det vara så?

Jag avslutade valpkursen med bravur. Jag tror att jag uppfyllde de förväntningar som alla hade på mig. Jag är visst ganska lätt att dressera, säger de....

Jag har fått en ny husse också. Han heter Ulf och säger att han också tycker om min matte Lena (lika mycket som jag??). Jag får vara hos honom ibland, när de jag bor ihop med jobbar.
För mig går det bra att vara med alla människor. Däremot är det inte lika kul att vara ensam. Så ibland följer jag matte i bilen.

Jag längtar till slutet av maj. Då ska jag visst få träffa en del av mina släktingar. Visserligen är det något som heter rallylydnad. Men jag vill nog mest snosa och busa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0