Spännande date

Ikväll träffade jag en leonberger för första gången, sedan jag lämnade mitt förra hem. Det var kul att få busa en stund. Men han var stor, nästan lika stor som min pappa. Tänk om jag också blir sä där stor............då får jag större räckvidd. Ha,ha. Då kan jag pussa mina mattar på munnen när jag vill............ Om de nu inte själva tänker bestämma när jag får göra det förstås.

Min nya kompis heter Wilbur (Antholmen) och fyller 2 år i morgon.

Jag har börjat inse att det nog är människorna som ska ha kommandot, även om de hela tiden säger att hunden är människans bästa vän.

Jag hörde lite pang-pang idag också. Det är visst någon övning inför morgondagen??
Man ska då vänja sig vid allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0