5 månader

Jaha, så har man då "fyllt" 5 månader. 58 cm hög och 24 kg tung. Jag vill passa på att gratta alla mina pizzasyskon som är lika gamla om någon av dem läser här på min sida.

Idag köpte matte tandborstar till mig. Vilket påhitt! Men de tycker att jag luktar lite illa i munnen ibland. Kanske för att jag älskar att äta bajs........(ha,ha,ha). Det gick ganska bra att bli borstad. Jag fick ju godis efteråt. Hmmmm......brukar människovalparna också få godis efter de borstat tänderna?

Jag har bestämt mig för att varken bli snygg eller duktig på att lyda när jag blir stor. Nä, jag ska bli bajsspårare. Matte säger att jag är som en dammsugare i snöhögarna.

Kanske kommer jag att börja valpkurs om några veckor. De ringde och sa att vi låg bra till i kön. Varför nu jag ska gå valpkurs. Dels tycker jag att jag blivit rätt så stor och inte valp längre. Men jag ska visst vara valpig till jag blir ca 2 år. Dessutom undrar jag varför jag ska gå kurs. Jag kan ju redan så mycket.

Jaha. Inte nog med rengöring invärtes (=tänderna). Nu  har jag fått pröva duschen också för första gången ikväll. Detta är dagsfärska bilder på en lycklig (!!) hund.

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Whoopi tackar och hälsar. Skulle kanske ha varit temat bajskullen i stället för pizzakullen :-)

2009-02-25 @ 21:06:41
URL: http://www.uniquedogs.se/
Postat av: Åke

Två blöta hundar...

2009-03-03 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0