Kallt - brrrrrrr

Även fast jag älskar att vara ute och skutta i snön, så tycker till och med jag att nu har det varit nästan lite för kallt i alldeles för många dagar.
Jag får ju lov att lyfta upp tassarna ibland.
Undrar just hur det är att bada i havet.......det sägs vara rätt skoj för en Leonberger som jag.......

Jag har fått vuxenstorlek på mina matskålar, så att jag ska rymma maten och få ner min nos i dem.

Idag fick matte en tidning från Leonbergerklubben. Oj, vad många stiliga hundar det finns. Sådan ska jag också bli när jag blir stor. Man kan vara både snygg, duktig på att lyda eller duktig på att arbeta i vatten och få pris för det....WOW. Undrar just vad som passar mig?? Jag tror att jag satsar på alltihopa på en gång.

Leksakerna som jag har fått har jag snart ätit upp allihop. Till och med AIK-fotbollen...........Hmmmmmmmm........... Undrar just om det är därför som AIK förlorat så många matcher? Tuggbeben är goda att smaska på. Matte säger att jag nog tappat alla de tänder som jag ska tappa nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0