Aktuellt

Nu har jag börjat få mat bara 3 ggr/dag och inget fil häller de i längre heller.
Men jag tycker inte om att äta på morgnarna. Jag tar några tuggor, men sedan är det bra.
Kanske jag kan äta det mesta till lunch och middag.

Några gånger har min familj lämnat mig ensam hemma. En liten stund går bra, speciellt när jag varit ute och gått och är ganska trött. Men blir de borta länge, så tar jag till skor och jackor som hänger i hallen. Jag vill visa mitt missnöje, så jag tuggar lite på dem.

Häromdagen var mattes dotter på besök för att färga håret. Eftersom jag precis samtidigt blev kissnödig, så släppte de bara ut mig på baksidan. MEN sedan glömde de bort mig. Jag fick gott trava till framsidan av huset och påkalla min uppmärksamhet!!!

Jag har lite gegga i mitt ena öra. Det kliar och är sååååååå skönt när matte rensar. Imorgon ska hon visst skaffa något man kan hälla in i örat. Hoppas det är lika skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0