Gott Nytt År

önskar jag alla mina vänner.

Igår kväll var jag ute och gick. Jag måste säga att människorna beter sig ganska underligt ibland.
Dels låter de ganska mycket när det är något som kallas nyårsafton. Det är som att de inte kan prata med sitt vanliga röstläge.
Dessutom skickar de upp en massa saker i luften som låter.
Jag tänkte att det var väl inte så mycket att bry sig om, så jag lufsade vidare.

Jag har fått bo hos mina 2 reservmattar igår och idag eftersom min "stormatte" har arbetat. Men det var ju ganska kul. Lite annars men jag fick ta med mig min matta och mina gosedjur, så jag kände mig glad ändå.

Nu har min familj börjat förstå att jag ska nog växa och bli större. Idag har jag nämligen tagit mina mått igen. Ca 2 kg tyngre och ungefär 2 cm högre............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0