skitsnack..å lite annat

Jag ber att få tacka för de goda råd vi fått angående min tarmtömning (finare ord för bajs!!).

Enligt era rekommendationer har jag nu börjat äta kl. 7.30 på morgonen och kl. 17 på eftermiddagen.
Allt funkar då så mycket bättre.
Däremot tål jag tydligen inte att tugga på goda ben av hud. Då sätter magen sprutt igen.

Men nu får jag i alla fall äta vanlig mat och inte överkokt ris...........

Matte Julia har just räknat ut att jag kan 13 olika kommando. Eller kan och kan........det beror lite på vilket humör jag är på.

Eftersom jag liksom "lärt känna" hundcoachen Fredrik på TV4+, så var vi ju tvungna att titta på säsongens första avsnitt i måndags. Där lärde de en hund att stanna innanför tröskeln fram till att husse / matte talar om att det är ok att hälsa på gäster eller när någon kommer hem.
Gissa vad???? Nu får jag också träna på detta!

ArkenZoo på Solbacken berättade att Fredrik kommer tillbaka redan i höst. Det var så populärt. Men då kanske inte en charmhund ska utses utan något annat.
Jag står i alla fall på disken i butiken och skyltar med mitt diplom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0