Träning

Nu har visst något som kallas vardag börjat om igen. Vilket innebär att alla får mer att göra. Stormatte jobbar, lillmatte har praktik och lillhusse har skola. Det innebär ju också att jag kanske inte får ha sällskap dygnet runt hela veckan.

Jag sover jättebra på nätterna nu. Kissar sista gången för kvällen vid 22-tiden, somnar direkt och vaknar när de andra börjar röra på sig på morgon.

Igår fick jag vara ensam hemma för första gången. Det blev ungefär 45 minuter. Jag berättar inte för dem jag bor med vad jag gjorde under tiden. men jag lyckades i alla fall inte lämna några synliga spår efter mig. Vilket ledde till att jag fick en massa beröm. Jag ääääälskaaaaaaaar beröm och kraaaaaaaamaaaaaaaar.

Idag har jag varit med stormatte på jobbet. Först fick jag tillbringa totalt ett par timmar i bilen, vilket jag gillar. Sedan åt vi lunch tillsammans på hennes kontor. Därefter har vi gått på stan. Jag har faktiskt suttit utanför affärer och väntat snällt. Fast jag tror inte matte lämnade mig ensam mer än några minuter varje gång. Men det är ju så himla svårt med tidsbegreppen.

I em blir det visst ny mätning och vägning igen..............tänk om människorna skulle kolla sig så ofta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0